سرخط خبرها

گرداب انتخاب سرمربی در استقلال| ایرانی باشد یا خارجی؟!

  • کد خبر: ۱۱۱۷۸۷
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
گرداب انتخاب سرمربی در استقلال| ایرانی باشد یا خارجی؟!
باشگاه استقلال درشرایطی که با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده درتلاش است به سرعت جانشین مجیدی را انتخاب کند، اما به درستی اعلام نکرده که دنبال گزینه داخلی است یا خارجی؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با انصراف جواد نکونام از مربیگری در استقلال مدیران این باشگاه وارد یک چالش بزرگ شده‌اند و باید در روز‌های باقی مانده به سرعت در راستای انتخاب سرمربی جدید اقدام کنند.

این تلاش درحالی انجام می‌شود که مدیران باشگاه استقلال هنوز به درستی نمی‌دانند باید برای جانشین مجیدی از یک مربی ایرانی بهره بگیرند یا با مربی خارجی دست همکاری بفشارند.

در همین راستا باشگاه استقلال بیانیه کوتاهی صادر کرده تا نشان دهد بیکار نیست. در متن بیانیه باشگاه استقلال این جملات را می‌خوانیم:

«باشگاه استقلال فرآیند انتخاب سرمربی جدید را با جدیت و دقت دنبال می‌کند. مذاکره با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است و اخبار مربوط بعد از حصول نتیجه در اختیار هواداران عزیز قرار می‌گیرد.

همچنین هواداران عزیز مطمئن باشند فرآیند نقل و انتقالات از جانب باشگاه با تمام توان پیش می‌رود و تیم قهرمان ایران با قدرت در فصل جدید فوتبال حاضر خواهد شد.»

باشگاه استقلال درحالی هنوز نتوانسته سرمربی جدید خود را برگزیند که باشگاه پرسپولیس با حفظ گل محمدی درتلاش است تیم قابل قبولی را برای فصل بعد ببندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->